Všeobecné obchodní podmínky

IČO:  23393271

Masáže není možné provádět za určitých podmínek, které se týkají ať už zdravotního nebo jiného fyzického stavu klienta, proto se, prosím, pečlivě seznamte s mými obchodními podmínkami. Vaše spokojenost s mými službami je pro mě primární, abychom však předešli případným nedorozuměním, je toto seznámení s níže uvedenými pravidly nutné. Tato pravidla upravují vztah mezi poskytovatelem masážních služeb - mnou (dále jen “poskytovatel”) a zákazníkem - Vámi (dále jen “zákazník”).
V opačném  případě může být masáž z mé strany odmítnuta nebo předčasně ukončena.
Jakmile se i přes vědomé zamlčení důležitých skutečností znemožňujících provedení masáže rozhodnete ji podstoupit, dáváte tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

1. Základní ustanovení

1.1. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.2. Nákupem dárkového poukazu nebo objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb a rezervace

2.1. Termín návštěvy - je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, e-mailem nebo pomocí online rezervačního systému. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas v masérně.

2.2. Potvrzení rezervace – rezervace je platná až po potvrzení termínu ze strany provozovatele, a to buď telefonicky či přes online rezervační systém.

2.3. Přeobjednání - jestliže se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte mě o tom s dostatečným předstihem telefonicky, pokud je to možné. Pokud tak neučiníte a nedorazíte, považuji to za absenci a je účtována částka 600 Kč.

2.4. Předčasný příchod - prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu a není zde ani čekárna. S ohledem na ostatní návštěvníky masážního studia je možno přijít nejdříve 5 minut před dohodnutým termínem.

2.5.  Pozdní příchod - dostavíte-li se o 15 a více minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, aby skončila v původně stanoveném čase, a pokud takto navíc učiníte bez předchozí omluvy, bude Vám účtována částka 600 Kč, jelikož toto také považuji za absenci zákazníka.

2.6. Absence zákazníka = nepřítomnost zákazníka nebo jeho příchod na masáž se zpožděním delším než 15 minut bez předchozí omluvy.

2.7. Odmítnutí masáže - masáž může být odmítnuta v těchto případech:
 a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
 b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
 c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru (viz záložka “Kontraindikace masáže”) 
 d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
 e) zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem

2.8. Předčasné ukončení masáže - masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
 a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
 b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
 c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
 d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

2.9. Odchod z masérny -  s ohledem na ostatní návštěvníky masérny se očekává odchod každého zákazníka do 15-ti minut po skončení masáže.

2.10. Informovaný souhlas zákazníka - zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

3. Cena služeb a reklamace

3.1. Ceník masáží - je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. V případě dohodnutého termínu masáže o svátcích je k ceně každé masáže účtován příplatek 100 Kč za hodinu masáže. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny kdykoliv změnit, avšak o tomto v dostatečném předstihu informuje zákazníka.

3.2. Způsoby platby -  může být provedena v hotovosti nebo bankovním převodem pomocí QR kódu na místě.

3.3. Reklamace služeb - při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele a v případě nespokojenosti je zákazník povinen podat reklamaci vzhledem k charakteru služby pouze při provádění masáže nebo bezprostředně poté na místě. Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel.

4. Zdravotní stav

4.1. Zdravotní omezení – zákazník je povinen před zahájením masáže informovat poskytovatele o všech zdravotních potížích, které by mohly ovlivnit průběh masáže (např. těhotenství /a s ním spojená období či činnosti - šestinedělí, kojení/ vysoký krevní tlak, kardiovaskulární onemocnění, alergie, kožní problémy, akutní bolest, žaludeční problémy, atd.).

4.2. Kontraindikace – poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout provedení masáže, pokud je kontraindikována z hlediska zdravotního stavu zákazníka (viz záložka “Kontraindikace masáže”).

4.3. Souhlas s masáží – objednáním služby zákazník potvrzuje, že se informoval o vhodnosti masáže a jejích možných kontraindikacích a je si vědom případného rizika plynoucího ze zamlčení pravdivé skutečnosti o svém zdravotním stavu.

5. Přítomnost dalších osob nebo zvířat při masáži

5.1. Přítomnost osob - při masáži smí být ve studiu pouze provozovatel a zákazník. Přítomnost další osoby se nepřipouští. Možná je přítomnost doprovázející osoby pouze v případě nutnosti vzhledem k omezeným pohybovým možnostem zákazníka – a to po předchozí domluvě. 

5.2. Přítomnost zvířat - příchod na masáž se zvířetem je možný pouze v případě zákazníka s omezenými možnostmi pohybu nebo vadou zraku, a to za podmínky, že se jedná o správně označeného a registrovaného asistenčního nebo vodícího psa. 

6. Osobní údaje a závěrečné ustanovení

6.1. Ochrana osobních údajů – poskytovatel shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníků pouze v rozsahu nezbytném pro poskytování služeb a v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.

6.2. Použití údajů – osobní údaje nebudou předávány třetím stranám, s výjimkou případů, kdy je to nezbytné pro plnění zákonných povinností.


6.3. Platnost a účinnost – tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách poskytovatele.

6.4. Změny obchodních podmínek – poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Změny budou oznámeny na webových stránkách a budou platné od data jejich zveřejnění.


6.5. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti - vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.

Použitím mých služeb potvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi.

Děkuji za Vaši důvěru a těším se na setkání s Vámi!